اعلام گوشی های پرفروش در بازار امروز تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است  تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی N85 نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده است  تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی N85 نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۳۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش AMOLED با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می برد.
مدل ۵۸۰۰ ، E66، ۶۲۲۰ و ۶۵۰۰ اسلاید ین برند نیز که به ترتیب به بهای ۲۹۰ ، ۳۱۵ ، ۲۱۵ و ۲۳۵ هزار تومان به فروش می رسد نیز توانست از فروش خوبی در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل W690این برند را با گارانتی متفرقه به  بهای ۲۸۰  هزار تومان به عنوان پرفروش ترین گوشی این برند معرفی کردند.
این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی است.
 گوشی W980سونی اریکسون نیز با بهای فروش۱۹۰ هزار تومان توانست در لیست پرفروش های این برند جای گیرد.
این گوشی از امکاناتی نظیر دارای صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی  هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی  KF7350 ال جی که به بهای ۱۷۵  هزار تومان به فروش می رسید در لیست پرفروش ترین های این برند جا گرفته است.
این مدل ال جی دارای صفحه نمایش TFT، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳  مگاپیکسلی است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا