واگذاری قبوض تلفن همراه ساماندهی می‌شود؟

هنوز قراردادی منعقد نشده است۳۰ میلیون رکورد جمع‌آوری شده است    محمدحسن محبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: در استای اجرایی شدن این پروژه هیچ اقدامی صورت نگرفته و هنوز قراردادی منعقد نشده است.او درباره‌ بحث واگذاری صفر تا ۱۰۰ قبوض تلفن همراه در کل کشور به شرکت پست گفت: …

هنوز قراردادی منعقد نشده است
۳۰ میلیون رکورد جمع‌آوری شده است    
محمدحسن محبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: در استای اجرایی شدن این پروژه هیچ اقدامی صورت نگرفته و هنوز قراردادی منعقد نشده است.
او درباره‌ بحث واگذاری صفر تا ۱۰۰ قبوض تلفن همراه در کل کشور به شرکت پست گفت: این کار در حدود ۱۶ استان انجام شده که در واقع ساماندهی قبوض دولتی است و در بانک اطلاعات پستی ۳۰ میلیون رکورد جمع‌آوری و آماده بهره‌برداری برای همه سازمان‌ها است.
وی با بیان این که شرکت پست آمادگی لازم را برای انجام این گونه امور دارد ابراز کرد: واگذاری صفر تا صد این قبوض در تمام مراحل شامل تهیه بانک اطلاعاتی، چاپ و توزیع قبوض می‌شود.
به گزارش ایسنا پیش از این مقرر شده بود که در جهت توزیع به موقع قبوض تلفن همراه و جلوگیری از سردرگمی مشترکان، صفر تا صد قبوض تلفن همراه به شرکت پست واگذار شود. بر همین اساس شرکت پست باید برای اجرای این پروژه مقدمات آن را فراهم می‌کرد که هنوز این کار انجام نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا