فن‌آوری اطلاعات را در برنامه‌های کلان کشور نهادینه می‌کنیم

پرویز رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در بیان برنامه‌های سازمان گفت: برنامه‌های سازمان از قبل تنظیم شده و به تایید و تصویب مجمع و شورای مرکزی سازمان رسیده است و از نظر اجرایی کار در چارچوب همان برنامه‌ها پیش خواهد رفت.وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این دوره سه ساله بتوانیم …

پرویز رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در بیان برنامه‌های سازمان گفت: برنامه‌های سازمان از قبل تنظیم شده و به تایید و تصویب مجمع و شورای مرکزی سازمان رسیده است و از نظر اجرایی کار در چارچوب همان برنامه‌ها پیش خواهد رفت.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در این دوره سه ساله بتوانیم در تعامل با دستگاه‌های دولتی و متقاعد کردن آن‌ها به پذیرش جایگاه بخش خصوصی IT در تحقق اهداف سازمانی خود و با توجه به مفاد سیاست‌های اجرایی ابلاغی، امور توسعه IT را در سازمان‌های خود پیش ببرند و اینکه فن‌آوری اطلاعات را در برنامه‌های کلان کشور نهادینه کنیم.
او ادامه داد: یکی از بی‌توجهی‌ها به اجرای سیاست‌های مصوب که بخش IT به آن دل بسته است به شرکت‌های VOIP مربوط است که آن طور که می‌بینیم به جای آنکه دستگاه‌های دولتی مسوولانه برخورد کنند با این عنوان که صلاح شرکت زیرساخت اینگونه می‌طلبد حیات و کسب و کار بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه VOIP را تهدید می‌کنند.
به گفته رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور، سازمان مصمم است در دوره سه ساله جدید هزینه‌های بالای تصمیم‌گیری نادرست را برای مسوولان روشن و از تکرار آن جلوگیری کند.
رحمتی درباره آخرین اقدامات درحوزه حل مشکلات شرکت‌های فعال در بخش VOIP یادآور شد: در این باره دو نامه به وزیر محترم ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و یک نامه‌ به ریاست محترم جمهور ارسال کرده‌ایم، بی‌آنکه هیچ پاسخ مکتوب و مشخصی دریافت کرده باشیم. در این راستا همچنین چند جلسه که متاسفانه نتایج اثربخشی نداشت به ویژه با شرکت زیرساخت‌ برگزار کردیم اما تصمیم داریم در سه سال آینده از هرزرفت انرژی در سطح ملی با بهره‌مندی بهینه از IT جلوگیری کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا