تعرفه های مخابراتی اصلاح می شوند

داوود زارعیان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: حذف کدهای بین شهری و یکسان شدن شبکه همراه  اول نیازمند مصوبه است .وی گفت: دردرازمدت با اصلاح تعرفه های تلفن ثابت حتما تغییراتی درتعرفه های تلفن همراه ایجاد می شود که این موضوع می تواند به عنوان یکی از برنامه های …

داوود زارعیان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: حذف کدهای بین شهری و یکسان شدن شبکه همراه  اول نیازمند مصوبه است .
وی گفت: دردرازمدت با اصلاح تعرفه های تلفن ثابت حتما تغییراتی درتعرفه های تلفن همراه ایجاد می شود که این موضوع می تواند به عنوان یکی از برنامه های شرکت مخابرات مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: امیدواریم با عرضه بلوکی  سهام شرکت مخابرات تغییرات اساسی بر روی تعرفه های مخابراتی  مشخص شود.
 زارعیان با بیان اینکه یکسان شدن تعرفه شبکه تلفن همراه کشورنیازمند تغییراتی درپروانه شرکت مخابرات  است گفت: با مدنظرقرارگرفتن نقطه نظرات سازمان تنظیم مقررات وبا توجه به منافع مشترکان تغییرات در تعرفه های مخابراتی صورت می گیرد. 
به گفته وفاغفاریان رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هر اپراتور براساس شرایط پروانه و دیگر مسائل اقتصادی طرح یکسان سازی کدها را مطرح می کند اما در شرایط فعلی برداشتن پیش شماره سیمکارت های دائمی مشترکان همراه اول در برنامه نیست.
به گزارش خبرنگار موبنا همراه اول دارای ۵/۱۶میلیون مشترک سیمکارت دائمی است که هر مشترک نسبت به منطقه محل سکونت خود دارای یکی از سیمکارت های این اپراتور با پیش شماره ۹۱۱، ۹۱۲، ۹۱۳، ۹۱۴، ۹۱۵، ۹۱۶، ۹۱۷ و ۹۱۸ است و به این ترتیب مشترک برای تماس با دیگر مشترکان این شبکه مجبور به پرداخت هزینه بین شهری و جابجایی خواهد بود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا