تقلب جدید فروشندگان در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است که  برخی از فروشندگان به تازگی اقدام به عرضه گوشی های قاچاقی به نام گارانتی های همچون اتصالات در بازار کرده اند.فروشندگان سودجو برای سود بیشتر از مشتریان بی اطلاع ، گارانتی هایی را که قبلا به صورت رسمی فعال بودند و حالا منحل شده اند را …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است که  برخی از فروشندگان به تازگی اقدام به عرضه گوشی های قاچاقی به نام گارانتی های همچون اتصالات در بازار کرده اند.
فروشندگان سودجو برای سود بیشتر از مشتریان بی اطلاع ، گارانتی هایی را که قبلا به صورت رسمی فعال بودند و حالا منحل شده اند را به عنوان گارانتی های اصلی در بازار عرضه می کنند.
آخرین بررسی های بازار تلفن همراه حاکی از آن است که به دلیل رکود بازار تلفن همراه برخی از فروشندگان برای فروش و سود در این بازار اقدام به تقلب در این بازار ۴۶ میلیون مشترک ایرانی کرده اند.
نبود اتحادیه واحد برای صنف تلفن همراه یکی از دلایل اصلی افزایش تقلبات در بازار تلفن همراه ارزیابی می شود که این روزها نیز ضرورت وجود تشکل مستقلی برای نظارت و پیگیری آنچه در این بازار می گذرد، بیشتر احساس می شود.
حضور کمرنگ نهادهای مرتبط با مبارزه علیه قاچاق گوشی و متقلبان در بازار تلفن همراه باعث می شود تا فعالیت قاچاقچیان و افراد سودجو گوشی تلفن همراه همچنان رو به گسترش باشد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا