بازار گوشی موتورولا در ایران رونق نمی گیرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار، طی چند سال اخیر موتورولا نتوانسته مشتریان ایرانی را به خود جلب کند و به همین دلیل شاهد کاهش عرضه این گوشی ها در بازار شدیم.” علی مرادی” یکی از فعالان بازار گفت:  برند موتورولا به دلیل اینکه تولید شرکت آمریکایی است در بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فعالان بازار، طی چند سال اخیر موتورولا نتوانسته مشتریان ایرانی را به خود جلب کند و به همین دلیل شاهد کاهش عرضه این گوشی ها در بازار شدیم.
” علی مرادی” یکی از فعالان بازار گفت:  برند موتورولا به دلیل اینکه تولید شرکت آمریکایی است در بازار ایران طرفدار ندارد.
در همین حال یکی از مدیران عامل شرکت های قانونی گوشی موبایل معتقد است که بازار گوشی های موتورولا در ایران بی رونقی سپری می شود.
“حسین پاینده” مدیر عامل شرکت کامتل افزود:عدم تنوع مدل های موتورولا در سطح بازار باعث شده تا مشتریان علاقه چندانی به این مارک نشان ندهند به همین دلیل شرکت های قانونی عرضه کننده این گوشی ترجیح به کاهش عرضه این موتورولا کردند.
وی افزود: بر همین اساس برند موتورولا از ابتدای سال جاری تا کنون به دلیل نبود استقبال روزهای بی رونقی را سپری می کند.
وی تصریح کرد: این شرکت که در سال گذشته گوشی های این برند را در بازار عرضه می کرد به دلیل نبود استقبال به عرضه سایر برندها دربازار پرداخته است.
 پاینده خاطرنشان کرد: موتورولا به دلیل عدم معرفی گوشی های جدید و به روزی که بنا به سلیقه مشتریان باشد نتوانسته تا کنون مشتریان گوشی تلفن همراه را به خود جلب کند.
در همین حال یکی از فروشندگان گوشی های موتورولا در این باره معتقد است که عدم عرضه گوشی ها جدید موتورولا در سطح بازار تلفن همراه باعث شده تا متقاضیان این نوع گوشی ها به طور چشمگیری نسبت به گذشته کاهش یابد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا