گوشی مدل اچ تی سی اوزون معرفی شد

به گزارش اخبار گروه خارجی موبنا به نقل از موبایل اینفو، گرچه این مدل تفاوت جزی در طراحی دارد، اما تعداد زیادی از مشخصات و موقعیت هایی برای گروه های کاربران فعال پیامک را  دارامی باشد. به منظورسهولت در کاربرد این گوشی از تکنولوژی کورتی برای تایپ راحت و سریع استفاده شده است.ابعاد این گوشی …

به گزارش اخبار گروه خارجی موبنا به نقل از موبایل اینفو، گرچه این مدل تفاوت جزی در طراحی دارد، اما تعداد زیادی از مشخصات و موقعیت هایی برای گروه های کاربران فعال پیامک را  دارامی باشد.
به منظورسهولت در کاربرد این گوشی از تکنولوژی کورتی برای تایپ راحت و سریع استفاده شده است.ابعاد این گوشی ۱۳*۶۴*۱۱۴ میلیمترو با وزن حدود ۱۰۵ گرم  اعلام شده است . همچنین دارای صفحه نمایش  2.4 اینچ از نوع QVGA با پشتیبانی از ۶۴۰۰۰ رنگ و با وضوح تصویر ۲۴۰*۳۲۰ است .این گوشی تلفن همراه  قابلیت پشتیبانی از دو نوع شبکه به صورت دوال   (CFMA800/1900/GSM 850/900/1800/1900 ) دارا است .
در ویدوز موبایل نسخه  6.1  استفاده شده  این گوشی یک کلید به منظور اتصال مستقیم و به روزرسانی  ایمیل ها  به جهت دریافت و هماهنگسازی با تقویم اوتلوک شخصی ، بخش وظایف و دفتر لیست اعضا به وسیله مبدل موجود در سرویس دهنده در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین با  شبکه وریزون وایرلس EVDO  نسخه A ، و با شبکه WiFi و نسخه ابتدایی AIM ویا هو مسنجر به بازار  خواهد آمد.
افزون بر این از  مشخصات این گوشی می توان به ۳G و اتصال اطلاعاتی wifi ، ظرفیت بالای باتری ۱۵۰۰میلی آمپر ساعت، بلوتوث و A2DP و میزان کارکرد باتری تا ۴.۸۳ ساعت زمان صحبت و ۱۳.۵ روز به صورت آماده فعالیت می باشد. این گوشی همچنین دارای قیمت شگفت انگیزی می باشد و برای آن از طرف وریزون ۴۹.۹۹ دلار تعیین شده  این گوشی در ۲۹ جون بر روی سایت و در ۱۳ جولای در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.
۱۸۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا