حفره امنیتی سیستم پیامک آیفون ۲۴ ساعته برطرف شد

به گزارش موبنا، حفره امنیتی مربوط به سیستم ارسال و دریافت پیامک در آیفون امکان دسترسی هکرها به گوشی را فراهم می‌کرد و به یکی از مسائل نگران‌کننده کارشناسان امنیتی تبدیل شده بود.شرکت اپل در این خصوص توضیح داد که تنها ۲۴ ساعت پس از دریافت نخستین گزارش‌ها مبنی بر وجود مشکل امنیتی در سیستم …

به گزارش موبنا، حفره امنیتی مربوط به سیستم ارسال و دریافت پیامک در آیفون امکان دسترسی هکرها به گوشی را فراهم می‌کرد و به یکی از مسائل نگران‌کننده کارشناسان امنیتی تبدیل شده بود.
شرکت اپل در این خصوص توضیح داد که تنها ۲۴ ساعت پس از دریافت نخستین گزارش‌ها مبنی بر وجود مشکل امنیتی در سیستم دریافت پیامک آیفون، مشکل آن را برطرف کرده است.
در حال حاضر نرم‌افزار رایگانی روی اینترنت قرار گرفته است که صاحبان گوشی آیفون می‌توانند با بارگذاری آن روی گوشی خود، سیستم پیامک را ارتقا داده و این مشکل را از بین ببرند.
شرکت اپل اعلام کرده که این حفره امنیتی تاکنون هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نکرده و باعث سرقت اطلاعات شخصی هیچ یک از کاربران نشده است.
این حفره‌ای امکان برقراری تماس، ارسال پیامک، پاک کردن فایل‌ها و … را برای هکرها فراهم می‌کرد و در اصل، کنترل کامل گوشی را در اختیار هکرها می‌گذاشت.
۲۰/۱۸۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا