گوشی سامسونگ با نام A887 Solstice عرضه شد

به گزارش موبنا، این گوشی که هم‌اکنون از طریق شرکت مخابراتی AT&T وارد آمریکا شده است، شامل نمایشگر لمسی بزرگ می‌شود و از طریق گیرنده ماهواره‌ای GPS کاربران را در جریان آخرین اطلاعات جغرافیایی می‌گذارد.سامسونگ این گوشی را برای علاقمندان به اینترنت بسیار مناسب می‌داند و روی سیستم ویژه اتصال به اینترنت به همراه کلیدهای …

به گزارش موبنا،

این گوشی که هم‌اکنون از طریق شرکت مخابراتی AT&T وارد آمریکا شده است، شامل نمایشگر لمسی بزرگ می‌شود و از طریق گیرنده ماهواره‌ای GPS کاربران را در جریان آخرین اطلاعات جغرافیایی می‌گذارد.
سامسونگ این گوشی را برای علاقمندان به اینترنت بسیار مناسب می‌داند و روی سیستم ویژه اتصال به اینترنت به همراه کلیدهای سخت‌افزاری برای باز کردن مرورگر اینترنتی در نظر گرفته است.

گوشی
Infinity سامسونگ شامل سیستم ارتباطی بلوتوث، سیستم ارسال و دریافت پست الکترونیکی، سرویس پیام‌های فوری(IM ) و دوربین دیجیتالی ۲ مگاپیکسلی می‌شود.
روی این گوشی رابط کاربری
TouchWiz نصب شده است که استفاده از برنامه‌های داخلی را برای کاربران‌ آسان می‌کند.این گوشی هم‌اکنون با قیمت ۹۹/۹۹ دلار در آمریکا فروخته می‌شود که البته کاربران آمریکایی باید به‌ازای یک قرارداد ۲ ساله، در مجموع ۱۵۰ دلار برای خرید این گوشی پرداخت کنند.
۲۰/۱۸۱

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا