با اهمیت یافتن برنامه‌های تلفن،بازار برنامه‌نویسان نرم‌افزاری داغ شد

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با راهی که موفقیت آیفون به وجود آورد و اهمیت نرم افزار را برجسته ساخت، نرم‌افزار به‌عنوان یک عامل کلیدی در ایجاد تجربه متفاوت به کارگیری تلفن همراه شناخته شد. موتورولا و وریزون وایرلس به تازگی تلاش‌های خود برای جلب طراحان برنامه را افزایش داده‌اند.موتورولا به تازگی …

به گزارش سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با راهی که موفقیت آیفون به وجود آورد و اهمیت نرم افزار را برجسته ساخت، نرم‌افزار به‌عنوان یک عامل کلیدی در ایجاد تجربه متفاوت به کارگیری تلفن همراه شناخته شد. موتورولا و وریزون وایرلس به تازگی تلاش‌های خود برای جلب طراحان برنامه را افزایش داده‌اند.
موتورولا به تازگی برنامه App Accelerator را برای کمک به طراحان به منظورعرضه سریع‌تر برنامه‌هایشان برای فروش و MOTODEV استودیو برای آندروید که ابزارهای بهتری برای ساخت برنامه فراهم می‌کند را معرفی کرد.
وریزون وایرلس نیز نخستین کنفرانس Developer Community خود را در سن‌خوزه برگزار کرد که هدف آن ایجاد ارتباط بهتر با طراحان و کمک به آن‌ها برای ساخت برنامه‌هایی است که بتوانند در تلفن‌های این شرکت کار کنند.
تلاش موتورولا برای جلب طراحان آندروید حتی با آینده این شرکت یکپارچه شده است. این شرکت اعلام کرده سیستم عامل آندروید گوگل پلت‌فرم اصلی برای تلفن‌های متوسط و پیشرفته آینده این شرکت خواهد بود. موتورولا قصد دارد در ۱۲ ماه آینده ۲۰ تا ۳۰ تلفن مبتنی بر آندروید عرضه کند که برای این پلت‌فرم موفقیت بزرگ و برای موتورولا که به شدت برروی این سیستم عامل اتکا می‌کند، آزمایش کلیدی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا