سرمايه گذاري دوکومو در بنگلادش قطعي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، انتظار مي رود اين قرارداد به ارزش ۳۵۰ ميليون دلار تا پايان سال ۲۰۰۸ تکميل شود و اين سهام هم اکنون در اختيار “آک خان” قرار دارد و به تازگي حدود ۳۰۰ ميليون دلار ارزش گذاري شده بود. گرچه روزنامه ها هفته گذشته گزارش …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، انتظار مي رود اين قرارداد به ارزش ۳۵۰ ميليون دلار تا پايان سال ۲۰۰۸ تکميل شود و اين سهام هم اکنون در اختيار “آک خان” قرار دارد و به تازگي حدود ۳۰۰ ميليون دلار ارزش گذاري شده بود.
 گرچه روزنامه ها هفته گذشته گزارش داده بودند که قيمت خريد سهام اين شرکت ۴۲۵ ميليون دلار خواهد بود.
“تي ام اينترنشنال” در شهر داکا پايتخت بنگلادش قرار دارد و
“دوکومو” در امور مديريتي TMIB مشارکت و به طور فعالانه از تخصص خود براي ارتقاء تجارت شرکت در بازار تلفن همراه داراي رشد سريع بنگلادش استفاده خواهد کرد. 
بنگلادش هم اکنون با ۶ اپراتور ۳۴/۴۰ ميليون کاربر تلفن همراه دارد که از اين تعداد “گرامين فون” داراي ۶۰/۱۸ ميليون نفر، بنگلالينک ۶۴/۸ ميليون ، آکتل ۵۷/۷ ميليون ، “واريد تله کام” ۹۳/۲ ميليون ،”سيتي سل” و “تله تاک” روي هم ۵۵/۲ ميليون نفر مشترک دارند.
ژاپن ۵ اپراتور و ۱۰۲ ميليون و۹۸۷ هزار نفر مشترک دارد و ضريب نفوذ آن ۶۳/۸۰ درصد است که از اين تعداد نزديک به ۵۴ميليون نفر کاربر  NTT DoCoMo هستند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا