اعضای کارگروه ساماندهی اپراتور سوم هفته آینده مشخص می‌شوند

علی‌اصغر یوسف نژاد درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: نمایندگان وزارت ارتباطات و مرکز پژوهش‌های مجلس در کارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع معرفی خواهند شد.سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به انتخاب دو تن از نمایندگان مجلس برای عضویت در این کار گروه گفت: با معرفی …

علی‌اصغر یوسف نژاد درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: نمایندگان وزارت ارتباطات و مرکز پژوهش‌های مجلس در کارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع معرفی خواهند شد.
سخنگوی کمیسیون صنایع با اشاره به انتخاب دو تن از نمایندگان مجلس برای عضویت در این کار گروه گفت: با معرفی سایر نمایندگان در جلسه آینده این کمیسیون، اعضای کارگروه اپراتور سوم تکمیل می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌اصغر یوسف نژاد و علی مطهری، رئیس کمیته مخابرات مجلس به عنوان دو تن از نمایندگان مجلس برای عضویت در این کارگروه انتخاب شده‌اند.
بنابراین گزارش، بعد از کنار گذاشته شدن کنسرسیوم اتصالات و به نتیجه نرسیدن مذاکرات با اپراتور زین کویت، تصمیم‌گیری نهایی در مورد اپراتور سوم به کارگروهی متشکل از دو نماینده مجلس، دو نماینده از مرکز پژوهش‌های مجلس و نمایندگانی از وزارت ارتباطات محول شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا