تصمیم نهایی برای عرضه بلوکی سهام مخابرات فردا اتخاذ می شود

غلامرضا حیدری کرد زنگنه درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: زمان عرضه ۵۰درصدی به اضافه یک سهم مخابرات دهم مرداد ماه (شنبه) مشخص خواهد شد.وی با بیان اینکه پس ازمشخص شدن چگونگی واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات درهیات واگذاری اقدامات بعدی برای عرضه سهام شرکت مخابرات آغازمی شودکه درج آگهی ، قیمت گذاری …

غلامرضا حیدری کرد زنگنه درگفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: زمان عرضه ۵۰درصدی به اضافه یک سهم مخابرات دهم مرداد ماه (شنبه) مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینکه پس ازمشخص شدن چگونگی واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات درهیات واگذاری اقدامات بعدی برای عرضه سهام شرکت مخابرات آغازمی شودکه درج آگهی ، قیمت گذاری برای سهام و سایرموارد مشابه را شامل این اقدامات دانست.
کرد زنگنه همچنین تقاضای کنسرسیوم های خارجی برای خرید سهام شرکت مخابرات و عرضه  دو بلوکی سهام شرکت مخابرات را دیگرمواردی دانست که درهیات واگذاری سهام  مورد بررسی قرار می گیرد.        
به گزارش موبنا، شرکت مخابرات ایران در زمان حاضر پس از شرکت نفت ، درآمدزاترین شرکت دولتی محسوب می شود.تا  امروز ۳۰درصد سهام آن واگذار شده و ۵۰درصد باقیمانده نیز باید زیرنظر دبیرخانه هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی که به عنوان زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت می کند ، به صورت بلوکی به بخش خصوصی واگذار شود.
از ۳۰درصد سهام واگذار شده این شرکت ،۲۰درصد آن به صورت سهام عدالت ، پنج درصد به کارکنان شرکت و پنج درصد  سال گذشته از طریق بورس واگذار شده است.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا