نگاهی به بازار سیمکارت در هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت استمرار کاهش خریدوفروش سیمکارت های دائمی همراه اول موجب ثبات قیمت این نوع سیمکارت ها در بازار شد.در هفته ای که گذشت همانند هفته های گذشته تنها سیمکارت های اعتباری اپراتور اول و دوم به دلیل هزنیه پایین مورد  از فروش خوبی در بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته ای که گذشت استمرار کاهش خریدوفروش سیمکارت های دائمی همراه اول موجب ثبات قیمت این نوع سیمکارت ها در بازار شد.
در هفته ای که گذشت همانند هفته های گذشته تنها سیمکارت های اعتباری اپراتور اول و دوم به دلیل هزنیه پایین مورد  از فروش خوبی در بازار برخوردار شد.
طی هفته ای که گذشت بهای سیمکارت صفر همراه اول با کد “۲” و”۳″ و “۴”، ۵۶۰ ، ۴۶۰ و ۳۵۰ هزار تومان و کدهای پنج و شش و هفت و هشت ۳۳۰  ، ۳۲۵ ، ۳۲۰و ۳۰۰ هزار تومان هزار تومان فروخته شد.
در این بازار سیم کارت های کارکرده همراه اول با کد “۱” و “۲” و “۳” و “۴” به بهای ۵۲۵، ۳۶۰،۳۱۰ ، ۲۳۵ هزار تومان و کدهای پنج و شش و هفت و هشت نیز به نرخ ۲۳۰، ۲۲۰ ، ۲۱۰ و ۱۹۵ هزار تومان به فروش رسید.
در بازار آزاد سیمکارت های اعتباری همراه اول ، ایرانسل و تالیا به بهای  ۳۰ ، ۷ و ۱۲ هزار تومان در بازار آزاد سیمکارت به فروش رسید.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و ایرانسل عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا