اجاره بهای مغازه های گوشی تلفن همراه در بازار تهران کاهش یافت

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی کاهش خرید و فروش گوشی تلفن همراه و افت قیمت انواع این گوشی ها در بازار، فروشندگان این حوزه با رکود مواجه شده و به همین دلیل قیمت اجاره مغازه های گوشی تلفن همراه در بازار خیابان جمهوری تهران تا سقف ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.این …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، در پی کاهش خرید و فروش گوشی تلفن همراه و افت قیمت انواع این گوشی ها در بازار، فروشندگان این حوزه با رکود مواجه شده و به همین دلیل قیمت اجاره مغازه های گوشی تلفن همراه در بازار خیابان جمهوری تهران تا سقف ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.
این در حالی است که روزبه روز بر تعداد بازارهای تلفن همراه در شهر تهران افزایش می یابد و طی یک سال گذشته چند بازار جدید به این مجموعه پرهیاهو افزوده شده است.
هم اکنون خرید و فروش گوشی تلفن همراه به جز بازار جمهوری تهران ، در میرداماد، میدان تجریش و نیز خیابان حافظ به صورت متمرکز انجام می گیرد اما رکود اقتصاد جهانی این بازارها را با رکود نسبی روبرو کرده است.
فروشندگان و فعالان این بازار پیش بینی می کنند که طی ماههای آینده با کاهش محسوس تر اجاره مغازه های بازار موبایل تهران مواجه شویم.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا