مایکروسافت یک روش امنیتی برای مرور وب ارایه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با استفاده از این روش مانع از هکرها می شوند که از آسیب پذیری ها در مرورگر اینترنت اکسپلورر بهره برداری می کنند. این غول نرم افزاری آمریکایی اعلام کرده که این به روز رسانی امنیتی به طور خودکار برای کاربران اینترنت اکسپلورر نصب …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، با استفاده از این روش مانع از هکرها می شوند که از آسیب پذیری ها در مرورگر اینترنت اکسپلورر بهره برداری می کنند.
این غول نرم افزاری آمریکایی اعلام کرده که این به روز رسانی امنیتی به طور خودکار برای کاربران اینترنت اکسپلورر نصب می شود و بر روی کامپیوتر آنها به طور خودکار به روز می شود اما لازم است به طور دستی به وسیله کاربران دیگر نصب شود.
وصله امنیتی جدید مایکروسافت سه آسیب‌پذیری گزارش شده در اینترنت اکسپلورر را ترمیم می‌کند و بنا بر اعلام مایکروسافت، آسیب‌پذیری‌های فوق در صورت مشاهده صفحات وب مخرب توسط کاربران اینترنت اکسپلورر امکان اجرای کد از راه دور را فراهم می‌کردند و وصله امنیتی با اصلاح عملکرد اینترنت اکسپلورر، این آسیب‌پذیری‌ها را ترمیم می‌کند.
بر اساس این گزارش این به‌روزرسانی امنیتی برای کاربران برخی از نسخه‌های اینترنت اکسپلورر در ویندوز ۲۰۰۰ و ویندوز اکس پی مهم اعلام شده‌اند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا