افزایش ۲ برابری بودجه تجهیز آزمایشگاههای ICT در سال جاری

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با تاکید براینکه مرکز تحقیقات مخابرات ایران حمایت ۱۰۰درصدی تجهیز آزمایشگاههای تحصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات را در دستور کار دارد ، اظهار داشت: تا انتهای سال گذشته ، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز ۱۰ دانشگاه به آزمایشگاه تخصصی هزینه شد و امسال این …

مهدی خدایی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا، با تاکید براینکه مرکز تحقیقات مخابرات ایران حمایت ۱۰۰درصدی تجهیز آزمایشگاههای تحصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات را در دستور کار دارد ، اظهار داشت: تا انتهای سال گذشته ، مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز ۱۰ دانشگاه به آزمایشگاه تخصصی هزینه شد و امسال این مبلغ دو برابر می شود.
وی ادامه داد: مرکز تحقیقات مخابرات ایران به صورت جداگانه ردیف بودجه ای برای راه اندازی آزمایشگاههای تخصصی ندارد، اما در قالب حمایت از پروژه های بنیادی از این گونه طرح ها حمایت می کند.
خدایی خاطرنشان کرد: ملاک انتخاب هر دانشگاه برای تجهیز آزمایشگاههای تخصصی ، توانمندی آن دانشگاه است و به طور قطع تفاوتی ندارد که دانشگاه مورد نظر در چه استانی باشد.
به گفته این مقام مسئول ، تعداد آزمایشگاههای تخصصی تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور تا پایان امسال دو برابر خواهد شد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا