موتورولا با اندرویید سهم بیشتری از بازار را به دست می آورد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از بلومبرگ، موتورولا اعلام کرده که بر روی این پلات فورم کار می کند و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد تا سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.این شرکت قصد دارد از دو گوشی اندروییدی دهم سپتامبر رونمایی کند و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از بلومبرگ، موتورولا اعلام کرده که بر روی این پلات فورم کار می کند و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می دهد تا سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.
این شرکت قصد دارد از دو گوشی اندروییدی دهم سپتامبر رونمایی کند و در صدد است دو گوشی دیگر را اواخر پاییز برای کاربران عرضه کند.
تحلیلگران پیش بینی می کند که نیمی از درآمد سال آینده موتورولا را خط تولید گوشی های اندروییدی تشکیل دهد.
موتورولا یکی از ۵ شرکتی است که در صدد ساخت دستگاه های اندروییدی است که طی ۱۲ ماه آینده برای مصرف کنندگانی که گوشی های هوشمند تقاضا می کنند معرفی و عرضه کند.
گفته می شود شرکت موتورولا نه تنها به جنبه استفاده از اندرویید در گوشی های هوشمند می اندیشند بلکه به منحنی تقاضای آن نیز توجه می کند.
پیش بینی می شود که دستگاه های اندروییدی میزان فروش گوشی های موتورولا را در سال ۲۰۱۰ از صفر به ۳۰ درصد افزایش دهد که به این ترتیب ۵۱ درصد درآمد این شرکت را تشکیل خواهد داد.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا