لنوو نوت بوک آچار فرانسه خود را معرفی کرد

به گزارش موبنا به نقل از سازگار ارقام، نوت بوک  W500 W9N مجهز به پردازشگر ۲ هسته ای ۲.۵۳ گیگاهرتزی با ۶ مگابایت حافظه کش است.نوت بوک یاد شده مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 1066 مگاهرتز است . همچنین هارد دیسک در نظر گرفته شده برای این نوت بوک از نوع …

به گزارش موبنا به نقل از سازگار ارقام، نوت بوک  W500 W9N مجهز به پردازشگر ۲ هسته ای ۲.۵۳ گیگاهرتزی با ۶ مگابایت حافظه کش است.
نوت بوک یاد شده مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 1066 مگاهرتز است . همچنین هارد دیسک در نظر گرفته شده برای این نوت بوک از نوع ۷۲۰۰RPM SATA و با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است
این نوت بوک دارای دو پردازنده گرافیکی Intel GMA 4500 و  ATI FireGL V5700 512MB است که هرکدام برای مقاصد متفاوت در زمان های مختلف قابل استفاده هستند. که با بکارگیری فناوری انحصاری ThinkPad Switchable Graphics قدرت انتخاب تراشه گرافیکی مناسب با نیاز کاربر به خود او واگذار شده است.
 سیستم های ارتباطی بی سیم Intel WiFi Link 5100AGN و بلوتوث برای ارتباطات بی سیم به علاوه یک درگاه شبکه گیگابیتی LAN ، باتری ۶ سلولی Li-Ion بازمان نگهداری  حدود ۴.۵ ساعت، درایو نوری ساتا با فناوری دو لایه، صفحه نمایش ۱۵ اینچی ضد بازتاب (AntiGlare)  با وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۲۰۰  ، کارت خوان ۵ in 1 و دوربین وب کم با کیفیت بالای ۱.۳ مگاپیکسل از دیگر امکانات  W9N است که با پشتیبانی سازگار ارقام عرضه می شود.
این نوت بوک همانند سایر نوت بوک های خانواده ThinkPad دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده سیاه رنگ است ، که با یک لایه نازک و نرم از جنس کربن پوشانده شده است که علاوه بر کاهش وزن و ارتقای مقاومت آن در برابر ضربات ، به آن زیبایی خاصی بخشیده است.
پوشش داخلی این نوت بوک نیز از جنس پلاستیک براق بوده است. اگر چه به وزن این نوت بوک اشاره ای نشده اما با توجه به متریال ساخت بدنه آن میتوان وزن ایده آلی را برای آن پیش بینی کرد.
این محصول دارای ۳ درگاه ارتباطی USB2.0 و ۱ درگاه IEEE1394 بوده و همچنین برای ارتباطات چند رسانه ای مجهز به یک درگاه ارتباطی چند رسانه ای HD Display Port است که برای انتقال داده های تصویری با کیفیت بالا  اختصاص یافته است.
یکی از نکات بارز لپ تاپ های خانواده ThinkPad قابلیت ارتقا پذیری انها نسبت به لپ تاپ های دیگر می باشد. نکته جالب توجه این است که قابلیت تعویض و ارتقا قطعات به کار رفته در W500 بسیار سهل و اسان تر از سایر نوت بوک های هم رده خود میباشد که این مذیتی بزرگ برای این لپ تاپ محسوب میشود و آن را بسیارکاربر پسند (User friendly)کرده است.
قطعات قابل تعویض توسط کاربر از قبیل حافظه،کارت شبکه،هارد،پردازشگر در پشت پنل زیرین لپ تاپ قرار گرفته اند که تنها با جدا کردن این قسمت، قطعات فوق قابل دسترسی هستند و به راحتی جدا شده و قابل تعویض می باشند.
۲۰/۱۶۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا