کارت گرافیک جدید و گران ATI به زودی عرضه می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی خبرگزاری موبنا به نقل از پایگاه خبری Tomshardware ، دلیل قیمت بالای این کارت گرافیک قابلیت ها و امکانات آن است که تاکنون روی هیچ کارت گرافیک دیگری دیده نشده است. V8750 در سری کارت های Firepro شرکت ATI جای گرفته و از دو گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع DDR5 …

به گزارش گروه اخبار خارجی خبرگزاری موبنا به نقل از پایگاه خبری Tomshardware ، دلیل قیمت بالای این کارت گرافیک قابلیت ها و امکانات آن است که تاکنون روی هیچ کارت گرافیک دیگری دیده نشده است. V8750 در سری کارت های Firepro شرکت ATI جای گرفته و از دو گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع DDR5 برخوردار است. تعداد موتورهای سایه زنی در این مدل به ۸۰۰ عدد و پهنای باند حافظه آن هم به ۱۱۵.۲Gb/s رسیده است.

به گفته جنت متسودا ، مدیر اجرایی AMD ، توان پردازشی بالای این کارت در کنار قیمت بالای آن ، این مدل را مناسب کارهای فوق حرفه ای نموده است. به گفته او با به کارگیری این کارت گرافیک بی نظیر در پروژه های گرافیکی سنگین و صنعت پتروشیمی بازده کاری به شکل زیادی افزایش پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر این کارت تنها در ویندوز XP قابل به کارگیری است. ولی به گفته ATI تا اواخر سال جاری درایور مربوط به سایر سیستم عامل ها نیز عرضه خواهد شد.
۱۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا