افزایش استقبال بانوان از گوشی های ال جی در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، برند ال جی با عرضه گوشی های جدید با امکانات بالا و طراحی زبیا توانسته در بازار تلفن  همراه از استقبال خوب مشتریان به خصوص بانوان ایرانی برخوردار شود.طراحی کشویی و تاشو بودن گوشی های ال جی باعث شده تا تمایل بانوان ایرانی را  دربازار تلفن  همراه نسبت به  گذشته بالا …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، برند ال جی با عرضه گوشی های جدید با امکانات بالا و طراحی زبیا توانسته در بازار تلفن  همراه از استقبال خوب مشتریان به خصوص بانوان ایرانی برخوردار شود.
طراحی کشویی و تاشو بودن گوشی های ال جی باعث شده تا تمایل بانوان ایرانی را  دربازار تلفن  همراه نسبت به  گذشته بالا رود.فیمت مناسب گوشی های ال جی نسبت به امکانات آن یکی یگر از دلایل این استقبال از سوی فروشندگان در بازار عنوان شد.فروشندگان این برند کره ای معتقدند که گوشی های جدید عرضه شده این برند در بازار همچون مدل KF350 موسوم به “آیس کریم” مورد تقاضای عموم مشتریان دربازار قرار گرفته است.
گوشی فوق که با گارانتی رسمی “پارس کامتل” و با قیمت ۱۷۵ هزار تومان در بازار توزیع می شود به دلیل فروش بالا در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
گوشی KF350 ال جی که از ماه آگوست سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار جهانی تلفن همراه وارد شده است،  دارای صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزرا رنگ داراست. این گوشی تاشو ۱۰۲ گرم وزن دارد و دارای حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی است که توسط مموری کارت microSD TransFlash ارتقا می یابد. این گوشی که با رنگ بندی متفاوت تولید می شود دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است.
با توجه به امکانات این گوشی پیش بینی می شود ، “آیس کریم” ال جی مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد.در این میان گوشی های SHINE ، KE990 و KP500 ال جی نیز در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شده است.
مدل های فوق به ترتیب به بهای به ترتیب به بهای ۱۳۰ ، ۲۱۰ و ۱۸۹ هزار تومان در اختیار مشتریان  ال جی قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا