سیمکارت های همراه اول با قفل سخت افزاری وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، طی ماه های گذشته برخی از افراد سودجو و متقلب با دستگاههایی همچون کپی سیمکارت به جعل سیمکارت در بازار می پرداختند.در حال حاضر با وجود عرضه گسترده گوشی های دوسیمکارته با برندهای متفاوت و در پی آن فروش سیمکارت های اعتباری با هزینه پایین ، …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، طی ماه های گذشته برخی از افراد سودجو و متقلب با دستگاههایی همچون کپی سیمکارت به جعل سیمکارت در بازار می پرداختند.
در حال حاضر با وجود عرضه گسترده گوشی های دوسیمکارته با برندهای متفاوت و در پی آن فروش سیمکارت های اعتباری با هزینه پایین ، کپی سیمکارت برای متقلبان سودی ندارد.
“ناصر بابایی” یکی از فروشندگان در این باره گفت: مدتی است که سیمکارت های همراه اول با قفل سخت افزاری سخت وارد بازار می شود و در صورت کپی از این نوع سیمکارت ها، می سوزد و امکان کپی از آن وجود ندارد.
وی افزود: در شرایط فعلی که سیمکارت های اعتباری از بهای ۷ تا ۳۰ هزار تومان در بازار موجود است ، کپی سیمکارت توسط متقلبان دیگر سودی به همراه ندارد.
بر اساس این گزارش طی سالهای گذشته ، برخی از افراد متقلب با استفاده از دستگاههای مخصوص به کپی از سیمکارت ها می پرداختند که هم  اکنون این کار در بازار تلفن همراه تهران از دور خارج شده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا