نمایندگان مجلس در کارگروه اپراتور سوم مشخص شدند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا علی اصغر یوسف نژاد مخبر کمیسیون صنایع و معادن وعلی مطهری رئیس کمیته مخابرات مجلس به عنوان دو تن نمایندگان مجلس در گارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم ازسوی مجلس انتخاب شدند.این کارگروه متشکل ازدوتن از نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و همچنین  نمایندگانی از وزارت ارتباطات خواهد بود که دراین هفته قرار است …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا علی اصغر یوسف نژاد مخبر کمیسیون صنایع و معادن وعلی مطهری رئیس کمیته مخابرات مجلس به عنوان دو تن نمایندگان مجلس در گارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم ازسوی مجلس انتخاب شدند.
این کارگروه متشکل ازدوتن از نمایندگان مرکز پژوهش های مجلس و همچنین  نمایندگانی از وزارت ارتباطات خواهد بود که دراین هفته قرار است که این نمایندگان نیز در این کار گروه مشخص  شوند.
براساس این گزارش کارگروه ساماندهی وضعیت اپراتور سوم  که درآخرین نشست اختصاصی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر ارتباطات دردستورکار قرار گرفته، با هدف ساماندهی به وضعیت اپراتور سوم تشکیل  شده است.
برنده اپراتور سوم که قرار بود در تابستان امسال سیمکارت های خود را به بازار عرضه کند هنوز مشخص نشده و این پروژه قرار است برای تصمیم گیری مجدد با هدف ساماندهی به وضعیت اپراتور سوم  تشکیل می شودکه به هیات دولت ارجاع شود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا