سامسونگ نوت بوک های مدل جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ، سامسونگ با عرضه این نوت بوک های جدید  موقعیتش را دررقابت های رو به رشد در بازار IT تقویت می کند.نوت بوک های جدید سامسونگ خواسته طیف وسیعی از کاربران و بازرگانان را برآورده می کنند.نوت بوک های یاد شده در رنگ های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ، سامسونگ با عرضه این نوت بوک های جدید  موقعیتش را دررقابت های رو به رشد در بازار IT تقویت می کند.
نوت بوک های جدید سامسونگ خواسته طیف وسیعی از کاربران و بازرگانان را برآورده می کنند.
نوت بوک های یاد شده در رنگ های گوناگون عرضه می شوند و به فن آوری ها  و قابلیت های پیشرفته مجهزهستند.
نوت بوک های جدید سامسونگ در۳ سری با نام های X Series Notebook PCs ، R Series Notebook PCs  و N Series Mini Notebooks هستند.
نوت بوک X Series Notebook PCs دارای صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی بسیار نازک و سبک با نام مدل X460 است که دارای باتری ۶ سلولی با ظرفیت ۲۹۵۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای کار تا مدت زمان ۱۰ ساعت است. این نوت بوک دارای سیستم های امنیتی  بیومتریک و تشخیص اثر انگشت است.
نوت بوک های سری R Series Notebook PCs در دومدل با نام های Samsung R420 و Samsung R470 هستند که دارای صفحه نمایش گسترده LED / 14 اینچی ، بدنه ضد آب و مود SuperSilent مناسب برای کار در مکانهای حساس به صدا هستند.
نوت بوک های سری N Series Mini Notebooks با نام مدل های N120 و N310  که به نام مینی نوت بوک نیز گفته می شود ، با وزن سبک عرضه می شوند.
نوت بوک های یاد شده دارای سیستم داخلی HSPA ، WiMAX و فن آوری WiBro و همچنین باتری با ظرفیت کار برای مدت افزون بر ۱۰ ساعت کاراست.
قیمت فروش و زمان عرضه نوت بوک های یاد شده به بازار اعلام نشده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا