هوواوی برای Telenor مودم موبایلی پهن باند تولید می کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” هوواوی” ،  براساس قرارداد توافق شده ،  شرکت هوواوی یک میلیون و دویست هزار مودم موبایلی پهن باند درسال جاری میلادی به Telenor تحویل خواهد داد.شرکت نروژی Telenor مودم های یاد شده را از طریق ۱۳ شرکت اپراتوری تلفن همراه در نروژ ،  سوئد ، …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” هوواوی” ،  براساس قرارداد توافق شده ،  شرکت هوواوی یک میلیون و دویست هزار مودم موبایلی پهن باند درسال جاری میلادی به Telenor تحویل خواهد داد.
شرکت نروژی Telenor مودم های یاد شده را از طریق ۱۳ شرکت اپراتوری تلفن همراه در نروژ ،  سوئد ، دانمارک ، مجارستان ، صربستان ، مونته نگرو، روسیه ، اوکراین ، پاکستان  ، بنگلادش ، تایلند و مالزی به بازارهای جهانی عرضه می کند.
شرکت هوواوی یکی از باسابقه ترین تولید کنندگان مودم های یاد شده و تقریبا تمامی کاربران بطور مستقیم یا غیرمستقیم از مودم های عرضه شده توسط این شرکت استفاده کرده اند.
این شرکت تا فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی ( بهمن – اسفند) ،  افزون بر ۳۰ میلیون دستگاه از مودم های یاد شده را تولید و از طریق ۲۳۵ شرکت اپراتوری در ۱۱۵ کشورجهان عرضه کرده است.
۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا