اعلام گوشی های پرفروش تلفن همراه در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی ۶۳۰۰ نوکیا که بیش از دو سال است وارد بازار تلفن همراه شده است تا کنون مورد استقبال اکثر متقاضیان قرار گرفته است و برهمین اساس در لیست پرفروش ترین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی ۶۳۰۰ نوکیا که بیش از دو سال است وارد بازار تلفن همراه شده است تا کنون مورد استقبال اکثر متقاضیان قرار گرفته است و برهمین اساس در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
این گوشی هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای ۱۴۰ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و صفحه نمایش TFT از ویژگی های اصلی این گوشی به شمار می آید.
گوشی های ۵۸۰۰  ، N82 و N78 نوکیا که به ترتیب با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵ ، ۳۰۵ و ۲۵۰ هزار تومان به فروش می رسد در لیست گوشی های خوش فروش این برند قرار دارد. گوشی C905  سونی اریکسون که به بهای ۳۵۰ هزار تومان فروخته می شود نیز در صدر لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
از ویژگی های شاخص این مدل سونی اریکسون  می توان به دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی اشاره کرد.K770 ، G900 و K850 از جمله گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه معرفی شده است.
این سه مدل گوشی به ترتیب با گارانتی رسمی به بهای ۱۲۹ ، ۲۰۹ و ۲۵۰ هزار تومان در بازار تلفن  همراه فروخته می شود.گوشی  M8800 سامسونگ با گارانتی رسمی با قیمت فروش ۴۲۹ هزار تومان در بازار تلفن همراه توانست از فروش خوبی برخوردار شود.
این مدل سامسونگ دارای صفحه نمایش لمسی، ارتقا حافظه اصلی تا ۱۶ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی است.
گوشی F480 این برند نیز به دلیل افزایش استقبال در لیست پرفروش ترین ها قرار گرفت.این گوشی هم اکنون با قیمت ۲۸۹ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
گوشی SHINE ال جی نیز با قیمت ۱۳۰ هزار تومان در لیست پرفروش های ال جی قرار گرفت.
۱۲۹/ ۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا