فاکس کان درباره خودکشی کارمند چینی پاسخ داد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیلی تک” ، ” سان دانیانگ” مهندس ۲۵ ساله شرکت فاکس کان در ارتباط با مفقود شدن یکی از نمونه های سری اولیه گوشی نسل چهارمی آی فون ساخت شرکت اپل که دراختیارش بود ،  خودکشی کرد.فاکس کان دراین باره گفت : این شرکت جزییات …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” دیلی تک” ، ” سان دانیانگ” مهندس ۲۵ ساله شرکت فاکس کان در ارتباط با مفقود شدن یکی از نمونه های سری اولیه گوشی نسل چهارمی آی فون ساخت شرکت اپل که دراختیارش بود ،  خودکشی کرد.
فاکس کان دراین باره گفت : این شرکت جزییات بسیاری دراین باره از طریق اینترنت کسب کرده و ازهرگونه اطلاع رسانی و  بحث های عمومی مفید در ارایه مطالب مربوط به  سوی مدیریت  فاکس کان استقبال می کند.
این شرکت افزود ؛ ما تمامی اطلاعات بدست آمده مربوط به سوی مدیریت ها را به دقت و موشکافانه مورد بررسی قرار می دهیم و همکاری هایمان را در مراقبت و حمایت از کارکنان جوان ، تقویت خواهیم کرد.
 دراین حال ، ” گروه هان های” (Hon Hai Group ) بزرگترین مقاطعه کار در تولید لوازم الکترونیکی که با شرکت فاکس کان همکاری می کند ، استخدام یکی از مقام های امنیتی شاغل در واحدهای این شرکت را به حال تعلیق درآورد. گفته می شود این فرد در بحث آزار و اذیت مهندس جوان نقش داشته است.
این شرکت با نام مستعار “GU ” از وی نام می برد و اعلام کرده است اطلاعات لازم را درباره وی دراختیار مقامهای چین قرارداده است.
مقامهای فاکس کان – که بزرگترین تولید کننده گوشی های تلفن همراه درجهان است – مدعی است دستوراخراج کارمندی را که خودکشی کرده ، صادر نکرده بود.
علت خودکشی این مهندس جوان ، جستجوی بدون مجوز آپارتمان وی و همچنین مورد ضرب و شتم قراردادن وی اعلام شده است.
احتمال داده می شود دولت چین درباره این اتهامات تحقیق کند.
شرکت اپل نیز درانتظار انتشار نتایج تحقیقات رسمی قبل از هرگونه اقدام است.
” استیو داولینگ” یکی از سخنگویا شرکت اپل گفت :  ما یکباره با مرگ فجیع این کارمند جوان مواجه شدیم و منتظر دریافت نتایج تحقیقات درباره مرگ وی و خواهان رفتار محترمانه با تمامی کارکنان توسط تامین کنندگان کالاهایمان هستیم.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا