نوکیا و سونی اریکسون پر فروش ترین برند های گوشی در بازار بودند

به گزاش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از برخی مسوولان فروش شرکت های قانونی و فعالان بازار، تنوع عرضه مدل های مختلف و به روز توسط دو برند نوکیا و سونی اریکسون باعث شد تا مشتریان تمایل به خرید گوشی های نوکیا و سونی اریکسون داشته باشند.برندهای سامسونگ، ال جی و اچ تی سی …

به گزاش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از برخی مسوولان فروش شرکت های قانونی و فعالان بازار، تنوع عرضه مدل های مختلف و به روز توسط دو برند نوکیا و سونی اریکسون باعث شد تا مشتریان تمایل به خرید گوشی های نوکیا و سونی اریکسون داشته باشند.
برندهای سامسونگ، ال جی و اچ تی سی نیز به ترتیب در جایگاه های دوم، سوم و چهارم در بازار تلفن همراه قرار گرفتند.
هرچند طی چهار ماه ابتدایی سال جاری  بازار تلفن  همراه با تاثیر از رکود جهانی اقتصاد و کاهش نقدینگی مردم بی رونق سپری شد اما با این حال شاهد تمایل مشتریان برای خرید این کالای ارتباطی در بازار بودیم.
طی چهار ماه گذشته مدل های ۵۸۰۰ ، N95 هشت گیگابایتی ، N82 ، N78 و ۶۳۰۰ نوکیا مورد خریدوفروش  اکثر مشتریان قرار گرفت.
در این میان مدل های C905 ، K770 ، G900 و K850 سونی اریکسون نیز از چهار ماه گذشته تا کنون مورد خریدوفروش عموم مشتریان قرار گرفت و به عنوان پرفروش ترین های این برند قرار گرفت.
گوشی های پرفروش  برند سامسونگ و ال جی که به عنوان برند پرفروش چهارماهه ابتدایی سال قرار گرفت می توان به مدل های گوشی های دو سیمکارته D780 ، D880 وD980  سامسونگ به همراه  F480  و  M8800  اشاره کرد.
گوشی های SHINE ، KE990  و KP500 ال جی نیز از چهار ماه ابتدایی سال مورد تقاضا عموم مشتریان قرار گرفت.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا