اعلام گوشی های پرفروش سونی اریکسون و نوکیا در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل  W980 این برند را به عنوان پرفروشترین گوشی این برند در بازار  معرفی و قیمت آن را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کردند.این گوشی از امکاناتی …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.فروشندگان گوشی های سونی اریکسون مدل  W980 این برند را به عنوان پرفروشترین گوشی این برند در بازار  معرفی و قیمت آن را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کردند.
این گوشی از امکاناتی نظیر دارای صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی  هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی W595 سونی اریکسون که به بهای ۲۰۵ هزار تومان به فروش می رسید توانست مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های  اصلی مدل فوق به شمار می آید.
دراین میان گوشی های W350 ، W902 و W960 سونی اریکسون که در لیست گوشی های پرفروش جای گرفته  است به ترتیب به بهای ۹۵ ، ۲۵۰ وو ۲۴۵ هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی XpressMusic 5800  نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای ۲۹۵ هزار تومان در بازار عرضه شد مورد استقبال اکثر مشتریان تهرانی قرار گرفت و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
این گوشی از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت بهره می برد.
گوشی E66 نوکیا  که به بهای ۱۱۵ هزار تومان فروخته می شود از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا هشت گیگابایت  ارتقا می یابد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا