برگزاری دومین دوره تخصصی CCNSP ویژه محصولات سایبروم در ایران

به گزارش سیتنا  هدف از برگزاری این کلاسها آشنایی با قابلیتهای ابزار های یکپارچه امنیتی سایبروم و معرفی ویژگیهای جدید این دستگاهها است.برگزاری این دوره برای دومین بار و در پی استقبال شرکت کنندگان در دوره مذکور طی دو سال گذشته انجام می گیرد. گفتنی است مخاطبین این دوره، مدیران و کارشناسان فنی سازمانهای دولتی …

به گزارش سیتنا  هدف از برگزاری این کلاسها آشنایی با قابلیتهای ابزار های یکپارچه امنیتی سایبروم و معرفی ویژگیهای جدید این دستگاهها است.
برگزاری این دوره برای دومین بار و در پی استقبال شرکت کنندگان در دوره مذکور طی دو سال گذشته انجام می گیرد. گفتنی است مخاطبین این دوره، مدیران و کارشناسان فنی سازمانهای دولتی و خصوصی و نمایندگان رسمی این محصولات در ایران یعنی شرکتهای دمسان رایانه، کارنما رایانه و فناوران اطلاعات و ارتباطات شمالغرب می باشند که در پایان دوره به نفرات حائز شرایط، گواهینامه بین المللی CCNSP اعطا میشود.
گفتنی است محصولات مدیریت یکپارچه امنیت شبکه سایبروم با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری کنترل بر مبنای شناسه کاربری خود، راهکارهای متنوع امنیتی از قبیل دیواره آتش، شبکه خصوصی مجازی VPN، ضد ویروس، ضد جاسوس افزار و ضد هرزنامه، سیستم جلوگیری از نفوذ IPS ، پالایش و فیلترینگ محتوی و برنامه، سیستم مدیریت پهنای باند، امکان مدیریت چندین اتصال همزمان اینترنتی و سیستم گزارش گیری جامع را در غالب یک دستگاه ارائه می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا