تولید کارت الکترونیکی پزشکان و متخصصان بهداشتی

عاطفه عطارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: این کارت شامل اطلاعات شناسایی متخصصان سلامت، کد شخصی و امضای الکترونیکی است و به این جهت تولید می‌شود که سبب کاهش سوءاستفاده از صدور نسخه و دارو می‌شود.وی با اشاره به مزایای این کارت گفت: دقت …

عاطفه عطارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: این کارت شامل اطلاعات شناسایی متخصصان سلامت، کد شخصی و امضای الکترونیکی است و به این جهت تولید می‌شود که سبب کاهش سوءاستفاده از صدور نسخه و دارو می‌شود.
وی با اشاره به مزایای این کارت گفت: دقت و صحت هماهنگی اطلاعات، بهبود و قابلیت خواندن اطلاعات، صرفه‌جویی در وقت کاهش هزینه از جمله مزایای آن است.
او اظهار کرد: اطلاعاتی که در سرور توسط پزشک وارد می‌شود در واحدهای پاراکلینیکی که شامل آزمایشگاه، پاتولوژی و رادیولوژی و غیره همچنین داروخانه قابل خواندن است.
به گفته عضو هیات مدیره مرکز مدیریت و IT جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران در ادارات بیمه کلیه این اطلاعات قابل پیگیری است و خدمات بیمه‌ای در مراکز بیمه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا