درآمد شرکت بروکام کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز ، با این میزان کاهش ، درآمد شرکت یاد شده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به یک میلیارد و ۴۰ میلیون دلار رسید.با این حال ، درآمد این شرکت در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی ۲۱.۹ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سلولار نیوز ، با این میزان کاهش ، درآمد شرکت یاد شده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به یک میلیارد و ۴۰ میلیون دلار رسید.
با این حال ، درآمد این شرکت در سه ماهه دوم نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی ۲۱.۹ درصد افزایش را نشان می دهد.
درآمد خالص این شرکت در مقایسه با درآمد سال قبل با ۹۰ درصد کاهش از ۱۳۴.۸ میلیون دلارسال قبل به ۱۳.۴ میلیون دلار کاهش یافت.
بروکام پس از برطرف شدن اختلافاتش با شرکت رقیب – کوالکام – ۶۵.۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده واز درآمد حاصل از حق امتیاز آن نیز ۶۷.۳ میلیون دلار اعلام شده است.
پیش بینی می شود  درآمد برودکام در ۴ سال پس از رفع اختلافش با کوالکام ،  به ۸۹۱ میلیون دلار برسد.
 راهبرد عملیاتی برودکام برای سال ۲۰۰۹ میلادی بر مدیریت تجارت به منظور کسب سهم بیشتر از بازار و تولید درآمد فصلی ( سه ماهه) بیشتر ،  متمرکز شده است.
 این شرکت اخیرا طرح بلند پروازانه یک شرکت رقیب به اسم  ” امولکس” (Emulex) را لغو کرد.
 شرکت آمریکایی برودکام / Broadcom Corporation  تامین کننده مدارهای مجتمع ( ای سی ها/ IC ) برای سیستم های مخابراتی از راه دور است. این شرکت درسال ۱۹۹۱ توسط ” هنری ساموئلی” / Henry Samueli – رییس و مدیر عامل –  و ” هنری نیکلاس” / Henry Nicholas تاسیس شد.
شرکت یاد شده درسال ۱۹۹۸ به شرکت سهامی عام تبدیل شده و درحال حاضر افزون بر ۵ هزار کارمند در سطح جهانی دارد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا