دستور ادغام اتحادیه صوتی و تصویری و دستگاه های مخابراتی ابلاغ شد

“ابراهیم درستی” رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا از پیگیری مجدد ادغام دو اتحادیه صو تی و تصویری و مخابراتی در وزارت بازرگانی خبر داد و اظهار داشت: در حالی که اتحادیه دستگاه های مخابراتی ادغام این دو اتحادیه را منتفی می …

“ابراهیم درستی” رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا از پیگیری مجدد ادغام دو اتحادیه صو تی و تصویری و مخابراتی در وزارت بازرگانی خبر داد و اظهار داشت: در حالی که اتحادیه دستگاه های مخابراتی ادغام این دو اتحادیه را منتفی می داند اما این دستور هم اکنون به مجمع امور صنفی توزیعی ابلاغ شده است.
وی با اشاره به هدف ادغام این دو اتحادیه ادامه داد: برای رفاه بیشتر کاربران گوشی تلفن همراه و جلوگیری از مراجعه چندین بار آنها به نهادهای مختلف، ادغام دو اتحادیه صوتی و تصویری و دستگاه های مخابراتی صورت گرفته است.
درستی تصریح کرد: مجوز فروش گوشی تلفن همراه از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری داده شده است.
اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران خاطر نشان کرد: اتحادیه دستگاههای مخابراتی حق هیچگونه مجوز فروش تلفن ثابت، تلفن همراه و قطعات یدکی ندارد.
به گزارش موبنا پیش از این سخنگو و نایب رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی ، ارتباطی و لوازم جانبی گفته بود این اتحادیه با دستگاه های دولتی برای دریافت مجوز فروش گوشی تلفن همراه به مذاکره پرداخته است و با اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری تلفن همراه و لوازم یدکی با یکدیگر ادغام نمی شود.
۱۲۹/۲۰    

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا