ال جی ۳ گوشی جدید به بازار عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” فون آرنا” ، ال جی گوشی های یاد شده را برای رقابت بیشتر این شرکت در بازار گوشی های دارای قابلیت های معمولی و ساده ،  عرضه می کند.ال جی قیمت این گوشی ها را از ۴۴۰۰ تا ۵۰۰۰ روپیه هند اعلام کرد ( هردلار …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” فون آرنا” ، ال جی گوشی های یاد شده را برای رقابت بیشتر این شرکت در بازار گوشی های دارای قابلیت های معمولی و ساده ،  عرضه می کند.
ال جی قیمت این گوشی ها را از ۴۴۰۰ تا ۵۰۰۰ روپیه هند اعلام کرد ( هردلار آمریکا برابراست با ۴۸.۳۸۰ روپیه هند است).
این گوشی ها که قراراست درهند  عرضه شوند ، ظرفیت انجام مکالمه تا حدود ۱۰ ساعت را دارند و کاربران می توانند با استفاده از آنها به شبکه اجتماعی  RocketTalk ،  یاهو مسنجر ،  قابلیت تبدیل آنلاین ارز و Google Talk دسترسی داشته باشند.
گوشی LG GB210 دارای بلند گو درقسمت پشت ، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی ، را دیو اف ام ، MP3 پلی یر ، باتری با ظرفیت ۱۱۰۰ میلی آمپرساعت است.
قیمت این گوشی ۴۳۹۹ روپیه اعلام شده است.گوشی LG GB270 دارای قاب قابل تعویض ، دوربین VGA با قابلیت ضبط ویدیویی ،  رادیو اف ام با برنامه ریزی ضبط رادیویی ، باتری با ظرفیت مناسب برای مکالمه تا ۱۰.۵ ساعت است.قیمت فروش این گوشی ۴۵۹۹ روپیه اعلام شده است.
گوشی LG KP265 با طرح کشویی ، دارای دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیویی ،  رادیو اف ام ،  MP3 player  و باتری با ظرفیت مکالمه تا ۹ ساعت است.
قیمت فروش این گوشی ۴۹۹۹ روپیه اعلام شده است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا