بازار تلفن همراه همچنان در رکود به سر می برد

“علی جلیلی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در پی استمرار کاهش خریدوفروش گوشی تلفن همراه و کاهش نقدینگی مردم شاهد بازار بی رونق برای این کالای ارتباطی در چند ماه گذشته بودیم.وی افزود: در پی این موضوع قیمت انواع گوشی های تلفن همراه برای بهبود بازار این کالای ارتباطی …

“علی جلیلی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: در پی استمرار کاهش خریدوفروش گوشی تلفن همراه و کاهش نقدینگی مردم شاهد بازار بی رونق برای این کالای ارتباطی در چند ماه گذشته بودیم.
وی افزود: در پی این موضوع قیمت انواع گوشی های تلفن همراه برای بهبود بازار این کالای ارتباطی به طور چشمیگیری کاهش یافت.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه ، هم اکنون بهترین زمان برای خرید مشتریان است چرا که انواع گوشی های موبایل با حداقل قیمت در بازار عرضه می شود.
این فعال بازار با اشاره به بازگشت رونق به بازار تلفن همراه در ماه جاری گفت: با عرضه گوشی های معتبر جهانی با حداقل قیمت در این ماه پیش بینی می شود میزان فروش این کالای ارتباطی تا قبل از شروع ماه رمضان افزایش یابد.
در همین حال رئیس اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری و لوازم یدکی تهران گفت: افزایش میزان فروش گوشی تلفن در مرداد ماه امسال  در بازار این کالای وجود دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا