نگاهی به بازار سیمکارت در هفته ای که گذشت

 به گزارش خبرنگار موبنا، در اوایل هفته ای که گذشت به دلیل استمرار کاهش خریدوفروش انواع سیمکارت های دائمی همراه اول فروشندگان مجبور به تعدیل قیمت ۱۰ هزار تومانی این نوع سیمکارت ها در بازار شدند.بازار سیمکارت های اعتباری اپراتور اول و دوم به دلیل هزنیه پایین مورد  خرید اکثر مشتریان قرار گرفت و بر …

 به گزارش خبرنگار موبنا، در اوایل هفته ای که گذشت به دلیل استمرار کاهش خریدوفروش انواع سیمکارت های دائمی همراه اول فروشندگان مجبور به تعدیل قیمت ۱۰ هزار تومانی این نوع سیمکارت ها در بازار شدند.
بازار سیمکارت های اعتباری اپراتور اول و دوم به دلیل هزنیه پایین مورد  خرید اکثر مشتریان قرار گرفت و بر همین اساس بازار پررونقی برای این نوع سیمکارت ها سپری شد.
تعادل در عرضه و تقاضا برای سیمکارت های دائمی همراه اول باعث شد تا این نوع سیمکارت ها با کمترین کاهش قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد.
 هفته ای که گذشت بهای سیمکارت صفر همراه اول با کد “۲” و”۳″ و “۴”، ۵۵۰ ، ۴۶۰ و ۳۳۰ هزار تومان و کدهای پنج و شش و هفت و هشت ۳۲۵  ، ۳۲۰ ، ۳۲۰و ۳۰۰  هزار تومان فروخته شد.
در این بازار سیمکارت های کارکرده همراه اول با کد “۱” ، “۲” ، “۳” و “۴” به بهای ۵۲۰، ۳۵۵،۳۱۰ و ۲۳۵ هزار تومان و کدهای پنج و شش و هفت و هشت نیز به نرخ ۲۳۰، ۲۲۰ ، ۲۱۰ و ۱۹۵ هزار تومان به فروش رسید.
در بازار آزاد سیمکارت های اعتباری همراه اول ،  تالیا و ایرانسل – ام تی ان به بهای  ۳۰ ،۱۲ و ۷ هزار تومان در بازار آزاد سیمکارت به فروش رسید.
بیش از ۴۶ میلیون سیمکارت توسط سه اپراتور ملی همراه اول ، تالیا و ایرانسل عرضه شده است که بیش از دو سوم از این تعداد، سیمکارت اعتباری است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا