رقابت میان اعتباری ها داغ شد

“مهرداد کیانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سیمکارت های  اعتباری اپراتور دوم که هم اکنون با قیمت ۷ هزار تومان همراه با یک هدیه سیمکارت رایگان در بازار عرضه می شود مورد استقبال نسبی مشتریان قرار گفته است.وی افزود: در این روزها تمایل مشتریان برای سیمکارت های ارزان قیمت که …

“مهرداد کیانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: سیمکارت های  اعتباری اپراتور دوم که هم اکنون با قیمت ۷ هزار تومان همراه با یک هدیه سیمکارت رایگان در بازار عرضه می شود مورد استقبال نسبی مشتریان قرار گفته است.
وی افزود: در این روزها تمایل مشتریان برای سیمکارت های ارزان قیمت که هم اکنون شامل همراه اول،اپراتور دوم و تالیا می شود افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: هم  اکنون در پی کاهش نقدینگی مردم تقاضا برای سیمکارت های دائمی همراه اول و ام تی ان ایرانسل در بازار کاهش یافته است و اکثر خریداران تمایل به تهیه سیمکارت های ارزان قیمت دارند.
در حال حاضر بیش از ۴۵ میلیون مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد که در حدود ۳۱ میلیون  مشترک متعلق به همراه اول، نزدیک به یک میلیون مشترک تالیا و ۱۴ میلیون مشترک متعلق به اپراتور ایرانی – خارجی MTN ایرانسل است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا