معرفی گوشی های پرفروش امروز در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این نوع گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل ها  داشته باشند.گوشی ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا که به بهای۲۳۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروشترین های این برند جای گیرد.صفحه نمایش …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این نوع گوشی ها باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل ها  داشته باشند.
گوشی ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا که به بهای۲۳۵ هزار تومان به فروش می رسد توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروشترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی ، حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی از ویژگی های این گوشی به شمار می آید.
گوشی ۳۱۲۰ نوکیا که به بهای ۱۱۸ هزار تومان به فروش می رسد نیز در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.
گوشی C902 سونی اریکسون که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۴۰ هزار تومان فروخته می شود در صدر لیست پرفروش ترین های سونی اریکسون قرار گرفته است.
این گوشی دارای امکاناتی نظیر دوربین عکلسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و صفحه نمایش TFT است.
 گوشی W980سونی با بهای فروش ۱۹۸ هزار تومان به عنوان گوشی پرفروش این برند در بازار معرفی شد.این گوشی از امکاناتی نظیر دارای صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی هشت گیگابایتی و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می برد.
گوشی KF755 Secret ال جی هم اکنون با قیمت ۲۳۰ هزار تومان در اختیارمشتریان قرار می گیرد.این مدل ال جی دارای صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
گوشی  Touch Pro2که  مدل ارتقا یافته Touch Pro است با قیمت فروش ۷۶۷ هزار تومان توانسته در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این مدل گوشی اچ تی سی دارای صفحه نمایش TFT لمسی ۶/۳ اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱۵ مگاپیکسلی است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا