صفحه اصلی یاهو تغییر می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، صفحه اصلی جدید یاهو ترکیبی از مجموعه محتواهای آنلاین محصولات با سرویس های شبکه اجتماعی محبوب همچون فیس بوک و توییتر و محتویاتی که از یک دهه پیش بر روی یاهو قرار داشته، است.صفحه نمایش جدید یاهو پس از مذاکره میان یاهو و مایکروسافت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، صفحه اصلی جدید یاهو ترکیبی از مجموعه محتواهای آنلاین محصولات با سرویس های شبکه اجتماعی محبوب همچون فیس بوک و توییتر و محتویاتی که از یک دهه پیش بر روی یاهو قرار داشته، است.
صفحه نمایش جدید یاهو پس از مذاکره میان یاهو و مایکروسافت که اقدام به همکاری تبلیغاتی کرده اند طراحی شده است.
به نظر می رسد یاهو رقابت خود را با مایکروسافت پس از عرضه موتور جستجوی Bing در ماه ژوئن افزایش داده است.
سهم بازار جستجوی یاهو در آمریکا از ۲۰.۱ درصد به ۱۹.۶ درصد در ماه ژوئن رسید در حالی که سهم جستجوی مایکروسافت از ۸ درصد به ۸.۴ درصد افزایش یافت.
صفحه اصلی یاهو یکی از پربیننده ترین صفحات وب به شمار می رود و یکی از باارزش ترین دارایی های یاهو به حساب می آید به طوری که در ماه مه بیش از ۳۳۰ میلیون نفر بازدید کننده در سراسر دنیا داشت.
صفحه اصلی جدید یاهو به طور آزمایشی و در نسخه بتا از امروز (سه شنبه) بر روی این وب سایت در آمریکا و طی هفته جاری در چندین کشور دیگر قرار می گیرد و از فصل پاییز به عنوان صفحه اصلی بر روی این وب سایت جایگزین می شود.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا