کاهش بیش از ۲۰میلیون سفر غیرضروری روستائیان

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد سلیمانی در جمع مدیران پست، پست بانک و مخابرات استان خراسان جنوبی، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در طول فعالیت دولت نهم، پست بانک در ۹ هزار روستا حضور یافت و خدمات مالی مورد نیاز روستائیان را به آن‌ها ارایه کرد. وی افزود: همین …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد سلیمانی در جمع مدیران پست، پست بانک و مخابرات استان خراسان جنوبی، ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: در طول فعالیت دولت نهم، پست بانک در ۹ هزار روستا حضور یافت و خدمات مالی مورد نیاز روستائیان را به آن‌ها ارایه کرد.

وی افزود: همین امر موجب شده تا سفرهای بین شهری و غیر ضرور روستائیان بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون کاهش یافته و صرفه‌جویی‌های بزرگی در بخش های هزینه ای و انرژی محقق شود.

او با اشاره به دیگر دستاوردهای این وزارتخانه گفت: تعداد سایت های تلفن همراه (BTS) در روستاها طی سه سال گذشته بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است. همچنین افزایش سه برابری فعالیت ها در حوزه فیبرنوری و رشد چهار برابری ضریب انجام فعالیت ها در بخش پست از دیگر دستاوردهای دولت نهم در حوزه ICT است.

سلیمانی با انتقاد از محدود شدن پوشش این دستاوردها تصریح کرد: در تمام دوره های انتخابات از سال ۱۳۷۶ تاکنون، در هفته ارتباطات تمام دستاوردها پوشش داده می شد، اما متأسفانه امسال به بهانه انتخابات پوشش این دستاوردها خیلی محدود انجام شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا