اختلال در سیستم تلفن ثابت ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیر عامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: با توجه به اجرای کابل برگردان در مناطقی از شهر ایلام امکان اختلال در تماس‌های تلفن ثابت به وجود می‌آید.محمود باقری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام افزود: این اختلال در مناطق شهر ایلام از جمله خیابان‌ سعدی شمالی و …

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیر عامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: با توجه به اجرای کابل برگردان در مناطقی از شهر ایلام امکان اختلال در تماس‌های تلفن ثابت به وجود می‌آید.
محمود باقری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام افزود: این اختلال در مناطق شهر ایلام از جمله خیابان‌ سعدی شمالی و جنوبی، خیابان طالقانی و فرعی‌های این خیابان‌ها به وجود می‌آید.
وی ادامه داد: این اختلال به مدت ۷۲ ساعت در این مناطق ادامه داشته و پس از آن مشکلات خطوط تلفن ثابت در این مناطق مرتفع می‌شود.

* تقدیر از قاریان و مؤذن‌های برتر ایلامی
در آیینی با حضور شماری از مسئولان فرهنگی از شماری از قاریان و مؤذن‌های برتر استان ایلام با اهدای لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.
سرپرست اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در این دوره از مسابقات ۵۰ قاری و مؤذن و ۱۰ گروه تواشیح و همخوانی قرآن کریم از سراسر استان با هم رقابت کردند.
علیقلی نعمتی‌زاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام افزود: این مسابقات به مدت چهار روز در شهر ایلام برگزار و در پایان به تعدادی از شرکت‌کنندگان برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.
وی ادامه داد: این مسابقات قرآنی به منظور ترویج فرهنگ دینی، قرآن‌خوانی و قرآن‌آموزی در بین نسل جوان امروزی در استان ایلام برگزار شده است.

* اهدای ۲۳ هزار سی‌سی خون در ایلام
مدیر پایگاه انتقال خون استان ایلام گفت: شماری از مردم ایلام در آستانه بعثت رسول اکرم(ص) ۲۳ هزار سی‌سی خون به این پایگاه اهدا کردند.
مجید زینعلی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ایلام افزود: این میزان خون اهدایی به فرآورده‌هایی خونی مانند گلبول شسته، پلاسما، پلاکت و … تبدیل می‌شود.
وی ادامه داد: اهدای خون نوعی اهدای زندگی است که در موارد اضطرار در اختیار نیازمندان در استان ایلام و دیگر استان‌های همجوار قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا