مشترکان به قطعی پیامک عادت کرده‌اند

بعد از قطعی ۳۳ روزه پیامک در دونوبت مشترکان تلفن ‌همراه به قطعی این سرویس عادت کرده و اعلام کرده‌اند که دیگر احتیاجی به وصل مجدد این سرویس نیست.به گزارش خبرنگار ایلنا، وقتی پیامک در روز ۲۱ خرداد ماه قطع شد همه کاربران تلفن‌ همراه از این امر اظهار ناراحتی کرده و اعتراض کردند ولی …

بعد از قطعی ۳۳ روزه پیامک در دونوبت مشترکان تلفن ‌همراه به قطعی این سرویس عادت کرده و اعلام کرده‌اند که دیگر احتیاجی به وصل مجدد این سرویس نیست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، وقتی پیامک در روز ۲۱ خرداد ماه قطع شد همه کاربران تلفن‌ همراه از این امر اظهار ناراحتی کرده و اعتراض کردند ولی بدون هیچ پاسخی از سوی مسؤولان تنها انتظار کشیدند تا شاید یکی ازمسؤولین توضیحی برای این امر داشته باشد و یا دوباره بتوانند از این سرویس استفاده کرده و هزینه‌های اضافی را جبران کنند.
همانطور که همه در جریان این امر هستند بعد از ۲۱ روز این شبکه آزاد شد؛ ولی بازهم ۳ روز بعد کاربران شاهد قطعی مجدد این سرویس بودند و تا امروز که ۱۲ روز از قطعی مجدد پیامک می‌گذرد کاربران دیگر انتظاری برای وصلی مجدد آن نمی‌کشند و به عبارتی به شرایط موجود عادت کرده‌اند و درصددند برای کمک به اقتصاد و مخابرات کشور به تماس مستقیم تلفنی (البته اگر تلفن‌های همراه قطع و یا مختل نباشد) بسنده کرده و از هرگونه وصلی مجدد پیامک به هیجان نخواهند آمد.
حال که وصل مجدد سرویس پیامک به فراموشی سپرده شده و مسؤولان دیگر حتی به خبر برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر “وصل مجدد پیامک تا آخر امروز” یا وصل پیامک تا آخر هفته جاری” آنهم به گفته یک منبع آگاه توجه نمی‌کنند. وصل مجدد آن حتی اگر تا ساعات دیگر انجام گیرد خبر خوشی برای کاربران عادت کرده به این وضع محسوب نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا