۱۰ درصد از انگلیسی ها با تلفن همراه ارتباط برقرار نمی کنند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ”  تک رادار” ،  این تعداد از کاربران انگلیسی ترجیح می دهند بجای برقراری مکالمه تلفنی از ارسال پیام متنی استفاده کنند.نتایج حاصل از یک نظرسنجی که توسط سایت اینترنتی ” یو سوییچ” (uSwitch) از ۱۲ هزار کاربر صورت گرفت ، نشان داد افزون بر ۶۰ …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ”  تک رادار” ،  این تعداد از کاربران انگلیسی ترجیح می دهند بجای برقراری مکالمه تلفنی از ارسال پیام متنی استفاده کنند.
نتایج حاصل از یک نظرسنجی که توسط سایت اینترنتی ” یو سوییچ” (uSwitch) از ۱۲ هزار کاربر صورت گرفت ، نشان داد افزون بر ۶۰ میلیون پیام متنی طی هرماه رد و بدل می شود که این تعداد برای هرکاربر بطور متوسط ۶۷ پیام است.
همچنین ۵۸ درصد از کاربران تلفن همراه ( ۷۴ میلیون  کاربرفعال در انگلیس) تایید کردند فقط یک مکالمه تلفنی درروز دارند در حالیکه ۴۴ درصد از مردم انگلیس بطور متوسط کمتر از یک مکالمه تلفنی در روز دارند و بجای مکالمه بیشتر از ارسال و  دریافت پیام های متنی و گفت و گوی آنلاین ( چت) استفاده می کنند.
در حقیقت می توان گفت ۱۰ درصد از کاربران انگلیسی هرگز از گوشی همراه برای برقراری مکالمه تلفنی استفاده نمی کنند.
درانگلیس افزون بر نیمی از کاربران ( ۵۵ درصد) وقت شان را برای گفت وگوی آنلاین با استفاده ازسرویس برنامه های  ” آی ام ” (IM programs)  و سایت های اجتماعی همچون فیس بوک ، صرف می کنند.
بطور متوسط هرخانه دار انگلیسی دوساعت از وقتش را برای گفت وگوی آنلاین به روش یاد شده صرف می کند و ۱۲ درصد از آنها ۳ یا ۵ ساعت درهفته را برای گفت و گوی آنلاین از طریق سایت های اجتماعی اختصاص می دهند و ۱۱ از کاربران انگیسی نیز بیشتر از ۶ ساعت در هفته را به این شیوه سپری می کنند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا