روند کاهش عرضه جهانی گوشی همراه درسال جاری میلادی

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” جپن تودی” ، یک شرکت تحقیقاتی خصوصی  پیش بینی کرد تعداد گوشی هایی که تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار می شوند ،  به یک میلیارد و ۹۴ میلیون و ۲۴۰ هزار دستگاه برسد.بنابراعلام  موسسه تحقیقاتی ” یانو ریسرچ اینستیتوت” این میزان کاهش از …

 به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” جپن تودی” ، یک شرکت تحقیقاتی خصوصی  پیش بینی کرد تعداد گوشی هایی که تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار می شوند ،  به یک میلیارد و ۹۴ میلیون و ۲۴۰ هزار دستگاه برسد.
بنابراعلام  موسسه تحقیقاتی ” یانو ریسرچ اینستیتوت” این میزان کاهش از سال ۲۰۰۱ میلادی بی سابقه است.
موسسه یاد شده همچنین اعلام کرد میزان گوشی های تلفن همراه ارایه شده به بازار درسال ۲۰۰۸ میلادی ،  یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۹۰ هزار دستگاه بود.
عرضه گوشی ها ی تلفن همراه از اکتبر( مهر – آبان ) سال ۲۰۰۸ میلادی با سیر نزولی شدید آغاز شد و باوجود بهبودنسبی عرضه گوشی به بازار از ماه آوریل سال جاری ( فروردین – اردیبهشت) ، سیر نزولی همچنان ادامه دارد.
موسسه تحقیقاتی یاد شده که در توکیو قراردارد ، چشم اندازی بهتری را دراین زمینه برای چندسال آینده پیش بینی کرده است و بنابرپیشی بینی های صورت گرفته ، انتظار می رود عرضه گوشی درسال ۲۰۱۲ میلادی به یک میلیارد و ۳۲۲ میلیون و ۷۷۰ هزار دستگاه برسد.
روند صعودی یا شده متاثر از میزان تقاضا درکشورهای درحال توسعه در آسیا ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه و آفریقا عنوان شده است.
همچنین پیش بینی شده است روند عرضه گوشی های هوشمند به بازار جهانی نسبت به دیگر گوشی های بیشتر باشد.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا