عرضه LG G5 در بهمن امسال با بدنه فلزی و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی هر سال پرچمدار گوشی‌های خود را در فصل دوم سال میلادی عرضه می‌کرد. ولی این بار تصمیم گرفته شده است LG G5 در ماه فوریه در معرض دید عموم قرار گیرد. در این گوشی هوشمند جدید تمرکز اصلی روی دوربین دیجیتالی بوده است و شرکت کره‌ای سعی کرده است در …

به گزارش موبنا، شرکت ال‌جی هر سال پرچمدار گوشی‌های خود را در فصل دوم سال میلادی عرضه می‌کرد. ولی این بار تصمیم گرفته شده است LG G5 در ماه فوریه در معرض دید عموم قرار گیرد.

در این گوشی هوشمند جدید تمرکز اصلی روی دوربین دیجیتالی بوده است و شرکت کره‌ای سعی کرده است در ابن بخش‌ها نسبت به مدل G4 پیشرفت‌هایی را ارایه دهد.

این طور که منابع آگاه کره‌ای تامین کننده قطعات اولیه محصولات ال‌جی گزارش دادند، گوشی هوشمند G5 نمایشگر لمسی ۵.۶ اینچی را در خود جا داده که کیفیت تصاویر در آن QHD است. بدنه این گوشی هوشمند به صورت یکپارچه از فلز ساخته شده است و به همین خاطر ظاهر زیبایی دارد.

در بخش دوربین دیجیتالی برای این گوشی هوشمند از حسگر ۱/۲ اینچی با کیفیت ۲۱ مگاپیکسلی استفاده شده است که اندازه آن نسبت به حسگر ۱/۲.۶ اینچی ۱۶ مگاپیکسلی G4 بزرگتر است. این گوشی هوشمند همچنین یک دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل را هم شامل می‌شود و بدیهی است که ال‌جی برای آن سیاست‌های مدل V10 خود را تکرار می‌کند.

این گوشی هوشمند حسگر تشخیص اثر انگشت دارد و مانند سری گوشی‌های Lumia مایکروسافت به حسگر تشخیص عنبیه چشم هم مجهز شده است.

پرچمدار بعدی گوشی‌های ال‌جی تراشه مرکزی Snapdragon 820 را شامل می‌شود و از هم‌اکنون تا زمان رونمایی از آن کمتر از سه ماه باقی مانده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا