تولید ۵۰ درصد کارت های هوشمند کشور در ایدرو

.به گزارش موج، حمیدرضا منجی مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد(زیرمجموعه ایدرو)، با بیان این مطلب افزود: این شرکت عمده سیم کارت های شرکت همراه اول، ۴۰ درصد کارت های سوخت و بخشی از کارت های بانکی را در حال حاضر تولید می کند.وی به حرکت این شرکت در کسب بیشترین سهم بازار داخلی در طرح …

.به گزارش موج، حمیدرضا منجی مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد(زیرمجموعه ایدرو)، با بیان این مطلب افزود: این شرکت عمده سیم کارت های شرکت همراه اول، ۴۰ درصد کارت های سوخت و بخشی از کارت های بانکی را در حال حاضر تولید می کند.
وی به حرکت این شرکت در کسب بیشترین سهم بازار داخلی در طرح جامع استفاده از کارت هوشمند اشاره کرد و اظهار داشت: قرارداد مهم دیگری که شرکت نیمه هادی عماد در دست اجرا دارد، حضور فعال در کنسرسیوم تولید سیستم، تولید کارت های هوشمند تامین اجتماعی است که با این اقدام ضمن کاهش هزینه های مختلف تامین اجتماعی ،‌ارائه خدمات به هموطنان نیز آسان تر و گسترده تر می شود.
مدیرعامل شرکت نیمه هادی عماد در خصوص برنامه ها و اقدامات انجام گرفته درباره اصلاح الگوی مصرف نیز بیان کرد: در چارچوب اصلاح الگوی مصرف، تولید تجهیزاتی با عنوان پارس الکتروفولو ‌تحت لیسانس یک کمپانی معتبر در داخل کشور در شرف راه اندازی است. با استفاده از این تجهیزات کارخانجات و مراکز بزرگ صنعتی در حوزه مصرف انرژی با توجه به میزان مصرف در دسته بندهای مختلف قرار می گیرد و حداقل ۱۰ اصلاح در ساختار این شبکه انجام می پذیرد.
شرکت نیمه هادی عماد از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بزرگترین شرکت صاحب فناوری و نام تجاری در اجرای پروژه های صنعت الکترونیک و تولید آنها، ‌خصوصا میکروالکترونیک، کارت های هوشمند، الکترونیک خودرو، گوشی تلفن همراه و سنسورها در ایران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا