مدیر شرکت اینترنتی: در زمان قطعی‌ها اصل مشتری‌مداری رعایت نمی‌شود

باقر افخمی در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: بر مبنای این تعهدنامه مخابرات نیز موظف است در این گونه مواقع به شرکت‌ها خسارت پرداخت کند اما این کار تاکنون انجام نشده است. وی گفت: متاسفانه رفتار چندگانه از سوی مخابرات باعث سلب اعتماد برای انجام پروژه‌های حوزه فن‌آوری اطلاعات شده …

باقر افخمی در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: بر مبنای این تعهدنامه مخابرات نیز موظف است در این گونه مواقع به شرکت‌ها خسارت پرداخت کند اما این کار تاکنون انجام نشده است.

وی گفت: متاسفانه رفتار چندگانه از سوی مخابرات باعث سلب اعتماد برای انجام پروژه‌های حوزه فن‌آوری اطلاعات شده است و درواقع می‌توان گفت که رفتار مدیریتی در این زمینه نادرست است.

افخمی در ادامه اظهار کرد: قطعی فیبر نوری در زمان‌هایی اجتناب‌ناپذیر است و ما به دلیل فعالیت در این حوزه این موضوع را درک می‌کنیم اما در بسیاری از موارد قطعی‌ها به واسطه نبود پشتیبانی لازم و مناسب دچار مشکل شدیم و دولت عملا در این قضیه اصل مشتری‌مداری را رعایت نکرده است.

این مدیر شرکت اینترنتی تصریح کرد: قطعی ارتباطات اینترنتی قابل درک است اما بر اساس تعهدنامه‌ای که شرکت‌ها به عنوان بخش خصوصی با مخابرات دارند باید بخش دولتی خسارت مربوطه را پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا