دریافت ریزمکالمات از طریق وب سایت شرکت مخابرات استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان مرکزی با راه‌اندازی سیستم اعتباری تلفن ثابت امکان دریافت ریزمکالمات فراهم شد.به دنبال راه‌اندازی سیستم اعتباری تلفن ثابت، همه مشترکان تلفن ثابت در سطح استان مرکزی می‌توانند از طریق وب سایت مخابرات استان با نشانی www.tciarak.ir ریزمکالمات تلفنی خود را دریافت کنند.به منظور …

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان مرکزی با راه‌اندازی سیستم اعتباری تلفن ثابت امکان دریافت ریزمکالمات فراهم شد.
به دنبال راه‌اندازی سیستم اعتباری تلفن ثابت، همه مشترکان تلفن ثابت در سطح استان مرکزی می‌توانند از طریق وب سایت مخابرات استان با نشانی www.tciarak.ir ریزمکالمات تلفنی خود را دریافت کنند.
به منظور استفاده از این سرویس مخابراتی، مشترکان باید برای دریافت رمز تلفنی خود به واحد آبونمان اداره‌های مخابرات مربوطه مراجعه و پس از اخذ رمز مربوطه با ورود به وب سایت مخابرات استان و انتخاب گزینه ریز مکالمات و وارد کردن شماره تلفن و رمز آن ریزمکالمات خود را مشاهده و دریافت کنند.

* برگزاری ۱۴ دوره آموزش طبخ آبزیان در اراک
‌روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از برگزاری ۱۴ دوره آموزشی طبخ آبزیان در اراک به منظور ترویج فرهنگ مصرف ماهی خبر داد.
این دوره‌ها با هدف معرفی نقش مصرف آبزیان در سلامت خانواده و آشنایی فراگیران با ارزش غذایی گوشت ماهی و جایگاه آن در سبد غذایی خانوار برگزار شده است.
‌در این دوره‌های آموزشی فراگیران با انواع غذایی که می‌توان با گوشت ماهی تهیه کرد آشنا شده‌اند و جمعا ۱۱۰ نفر در این کلاس‌ها شرکت و آموزش دیده‌اند.

* ‌برگزاری اردوی کارورزی دانشجویان نقشه‌برداری در دانشگاه تفرش‌
به گفته روابط عمومی دانشگاه تفرش، اردوی کارورزی دانشجویان نقشه‌برداری سه دانشگاه کشور در دانشگاه تفرش برگزار شد.
در این اردوی کارورزی ۱۳۹ دانشجو از دانشگاه‌های تفرش، امام حسین(ع) و جغرافیای ارتش شرکت دارند.
انجام دروس تئوری، آشنایی با بازار کار و انجام دروس تئوری به صورت عملی از مهم‌ترین برنامه‌های اردوی کارورزی دانشجویان نقشه‌برداری است.
اردوی کارورزی دانشجویان نقشه‌برداری از ۱۸ تیر ماه سال جاری به مدت ۲۸ روز در دانشگاه تفرش برگزار می‌شود.

* ‌برگزاری کارگاه آموزشی عاملان امور مالی شبکه‌های دامپزشکی
بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، کارگاه آموزشی یک روزه حسابداران و عاملان امور مالی شبکه‌های دامپزشکی استان مرکزی با حضور مدیرکل امور مالی سازمان دامپزشکی در محلات برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی ضمن بازآموزی و مرور قوانین مالی دیوان محاسبات، تهیه و تنظیم اسناد مالی، نحوه پیگری روند استخدامی و ارتقای احکام پرسنل در چارت تشکیلاتی موجود راهنمایی‌های لازم در زمینه فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به عمل آمد.
در این کارگاه یک روزه همچنین درباره موانع موجود در راستای رعایت اصلاح الگوی مصرف و همچنین کاهش هزینه‌ها و بررسی راهکارهای لازم در راستای صرفه‌جویی اعتبارات دامپزشکی تبادل نظر صورت گرفت.

* معرفی فرمانده جدید سپاه ناحیه تفرش
مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه تفرش باحضور امام جمعه و جمعی از مسئولان اداره‌های این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی حضور مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را یک زلزله سیاسی در جهان دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در این انتخابات، دشمنان را در شگفتی فرو برد و آنان را بر سر دو راهی تصمیم گیری متوقف کرد.
نورخدا قاسمی افزود: در انتخابات‌ فرد پیروز و شکست خورده نداریم و همگی مکلف هستیم به تحقق اتحاد ملی و انسجام اسلامی و اهداف و منویات مقام معظم رهبری کمک کنیم.
وی گفت: کسانی که ظرفیت پذیرش آرای مردم را ندارند شایسته کاندیداتوری نیستند.
در ادامه این مراسم کمانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج تفرش معرفی و از زحمات تقی نجفی فرمانده سابق ناحیه مقاومت تفرش تقدیر و تشکر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا