پرفروش ترین گوشی های نوکیا در بازار امروز

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل باعث شده است تا مشتریان تمایل به خرید این گوشی داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ نوکیا هم اکنون با قیمت ۲۹۵ هزار تومان فروخته می شود در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل باعث شده است تا مشتریان تمایل به خرید این گوشی داشته باشند.گوشی ۵۸۰۰ نوکیا هم اکنون با قیمت ۲۹۵ هزار تومان فروخته می شود در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash است.
گوشی ۳۱۲۰ این برند نیز با قیمت فروش ۱۱۸ هزار تومان توانسته ار فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
 صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، حافظه داخلی ۲۴ MB ، حافظه جانبی microSD  TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی ۳۱۲۰ نوکیا به شمار می آید.
در میانگین قیمت گوشی های بالای ۳۰۰ هزار تومان نیز مدل های N85 و N96  توانستند در بازار تلفن همراه مورد خریدوفروش اکثر مشتریان واقع شود.
 گوشی های ۲۶۸۰ ، ۳۶۰۰ و ۵۰۰۰ نوکیا نیز به دلیل افزایش تقاضا در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گرفته است.
گوشی های ۲۶۸۰ ، ۳۶۰۰ و ۵۰۰۰ نوکیا به ترتیب با قیمت ۸۵ ، ۱۶۰ و ۸۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا