اختلالی در پاسخگویی ۱۱۸ وجود ندارد

محمد روح اللهی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید براینکه اختلالی در پاسخگویی سامانه ۱۱۸ وجود ندارد ، اظهار داشت: میزان پاسخگویی خدمات مخابراتی ۱۱۸ طی چند روز اخیرعادی بوده و درصد پاسخگویی نسبت به قبل تغییری نداشته است.وی افزود: هفته گذشته و به دلیل تعطیلات نابه هنگام ، با کاهش …

محمد روح اللهی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تاکید براینکه اختلالی در پاسخگویی سامانه ۱۱۸ وجود ندارد ، اظهار داشت: میزان پاسخگویی خدمات مخابراتی ۱۱۸ طی چند روز اخیرعادی بوده و درصد پاسخگویی نسبت به قبل تغییری نداشته است.
وی افزود: هفته گذشته و به دلیل تعطیلات نابه هنگام ، با کاهش شدید پرسنل مواجه شدیم که تا حدودی درصد پاسخگویی با توجه به تقاضا پایین آمد ، اما این مشکل هم اکنون حل شده و آمار نشان از وضعیت بدون اختلال سامانه ۱۱۸ دارد.
به گفته روح اللهی درصد پاسخگویی سامانه ۱۱۸ در ساعات پیک ترافیک یعنی ساعت ۱۰ صبح تا یک بعدازظهر پایین می آید که از شهروندان تقاضا می شود در صورت امکان در این ساعات تماس نگیرند چرا که در این ساعات، احتمال اشغالی خطوط ۱۱۸وجود دارد.
طبق آخرین آمار ارائه شده ، در فروردین ماه امسال بالغ بر ۱۸میلیون تماس با ۱۱۸ گرفته شد که بطور میانگین بیش از ۶۵درصد آن موفق بوده است. در سال ۸۷ نیز بیش از ۳۲۰میلیون تماس با تلفن ۱۱۸ گرفته شد.
حدود هزار نیروی پاسخگو در مرکز خدمات مخابراتی ۱۱۸، بصورت ۲۴ساعته و درسه شیفت پاسخگوی نیاز شهروندان هستند.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا